www.reliablecounter.com
Click here Moje kolajne osvojene na SES-u u Subotici - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Moje kolajne osvojene na SES-u u Subotici

23.08.2017.

Dva zlata i jedna bronca, sve u momčadskoj konkurenciji, moj su rezultat na nedavno završenom XVII. SES-u u Subotici. U zagonetanju bijah vrlo dobar, u odgonetanju u zlatnoj sredini, a u premetanju malo ispod sredine što je naposljetku uz odličnoga Slavka Bovana i vrlo dobre Iliju Ozdanovca i Dragišu Cetića rezultiralo tim trima kolajnama. Zanimljivo je istaknuti da su naslov za EKK u zagonetanju osvojili zagonetači iz triju država: Bovan je iz Kikinde (Srbija), Nedić iz Ugljare (BiH), a Ozdanovac iz Privlake (Hrvatska), dok je pobjednička momčad EKK u odgonetanju iz dviju država: Bovan (Srbija), Cetić i Nedić (BiH).



I tako sam ja na jednome jedinom SES-u osvojio tri kolajne, odnosno jednako toliko kao na svih sedam SZJ-ova i jedanaest SOZAH-a na kojima sam sudjelovao!!!

Medaljaš

Oznake: XVII. SES

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.